Leírás és Paraméterek
Motor
Típus | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom | 998 cm3 |
Furat és löket | 81 x 48,4 mm |
Kompressziós arány | 14,0 : 1 |
Teljesítmény | 162 kw -221 LE @ 15250 ford./perc |
Nyomaték | 112 Nm - 11500 ford / perc |
Befecskendezés | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió | EURO 4 |
Váltó
Típus | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO |
Primer hajtás | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás | Lánc elöl 15 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék |
Kuplung | Száraz slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Adatok
Váz | Alumínium ötvözet "első váz", magnézium első segédváz |
Tengelytáv | 1471 mm |
Első villaszög | 24,5° |
Első felfüggesztés | ÖHLINS NPX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak |
Első teleszkópút | 120 mm |
Első fék | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO |
Első kerék | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50 x 17 |
Első gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés | állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, egykarú alumínium lengőkar |
Hátsó rugóút | 130 mm |
Hátsó fék | 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/60 ZR 17 |
Üzemanyagtank | 16 liter |
Száraz tömeg | 172 kg |
Ülés magasság | 830 mm |
Egyéb
Biztonsági felszereltség | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség |
Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Öhlins futómű és kormány lengéscsillapító, GPS modul, Lap Timer EVO, PIT limiter, Lithium-Ion akkumulátor, automatikus irányjelző kikapcsolás, megfordítható váltó sorrend, Marchesini kovácsolt felnik, Carbon hővédő és első sárvédő, High-folw airfilter |
Opcionális kiegészítők: |
Ducati Data Analyser+ (DDA+) |
Emisszió | 175 g/km |
Garancia | 2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás | 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta |
Szabvány | EURO 4 |
Fogyasztás | 7,3l / 100km |
Verzió | egy üléses |
Színek | piros |
Youtube videók
Vélemények
Leírás
Motor
Típus | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely |
Hengerűrtartalom | 998 cm3 |
Furat és löket | 81 x 48,4 mm |
Kompressziós arány | 14,0 : 1 |
Teljesítmény | 162 kw -221 LE @ 15250 ford./perc |
Nyomaték | 112 Nm - 11500 ford / perc |
Befecskendezés | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz |
Kipufogó | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával |
Emisszió | EURO 4 |
Váltó
Típus | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO |
Primer hajtás | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 |
Szekunder hajtás | Lánc elöl 15 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék |
Kuplung | Száraz slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel |
Adatok
Váz | Alumínium ötvözet "első váz", magnézium első segédváz |
Tengelytáv | 1471 mm |
Első villaszög | 24,5° |
Első felfüggesztés | ÖHLINS NPX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak |
Első teleszkópút | 120 mm |
Első fék | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS EVO |
Első kerék | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50 x 17 |
Első gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17 |
Hátsó felfüggesztés | állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, egykarú alumínium lengőkar |
Hátsó rugóút | 130 mm |
Hátsó fék | 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO |
Hátsó kerék | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17 |
Hátsó gumiabroncs | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/60 ZR 17 |
Üzemanyagtank | 16 liter |
Száraz tömeg | 172 kg |
Ülés magasság | 830 mm |
Egyéb
Biztonsági felszereltség | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati "csúszás" gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció |
Alapfelszereltség |
Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Öhlins futómű és kormány lengéscsillapító, GPS modul, Lap Timer EVO, PIT limiter, Lithium-Ion akkumulátor, automatikus irányjelző kikapcsolás, megfordítható váltó sorrend, Marchesini kovácsolt felnik, Carbon hővédő és első sárvédő, High-folw airfilter |
Opcionális kiegészítők: |
Ducati Data Analyser+ (DDA+) |
Emisszió | 175 g/km |
Garancia | 2 év km megkötés nélkül |
Karbantartás | 12.000 kilométerenként vagy 12 havonta |
Szabvány | EURO 4 |
Fogyasztás | 7,3l / 100km |
Verzió | egy üléses |
Színek | piros |